SURABAYA TOUR PACKAGES

PESONA PERCUTIAN DI SURABAYA – BROMO DAN MALANG
4 HARI DAN 3 MALAM

DAY 1 : TIBA DI AIRPORT JUANDA – SURABAYA – BROMO ( L, D )

Rombongan tiba di airport antara bangsa Juanda di Surabaya disambut oleh wakil kami dan kita kemudian melawat PULAU MADURA, dengan jejantas terpanjang di INDONESIA – jejantas SURAMADU yang bermakna SURABAYA – MADURA, di sana kita melawat kilang batik dan makan tengah hari, Melawat KILANG BARANGAN KULIT DI TANGGUL ANGIN – SURABAYA.  kemudian kita bertolak menuju BROMO. Tiba di bromo kita bertukar bas sebab kita menginap berada pada puncak daripada gunung Bromo yang berada di KAMPONG TENGGER. Makan malam di local restaurant dan free program.

DAY 2 : BROMO TOUR – MALANG ( B, L,D )

Morning call pada pukul 2 subuh, kita berkumpul untuk briefing bersama pemandu pelancung yang akan mengiringi perjalanan kita, dengan jeep 4 WD kita menuju view point untuk menyaksikan matahari terbit di teruskan menuju KAWAH PADANG PASIR dan melihat dari dekat KAWAH GUNUNG BROMO dan bergambar .Bila berkuda ( personal expenses )  puas di sini kita kembali ke hotel dan breakfast serta bersiap untuk check out dan bertolak menuju MALANG. Makan tengah hari di restaurant tempatan dan kemudian melawat AIR TERJUN CUBAN RONDO, BATU NIGHT SPEKTAKULER, masuk hotel dan free program

DAY 3 : MALANG TOUR – SURABAYA ( B, L, D )

Setelah sarapan di hotel, kita check out dan tour melawat : MUSIUM ANGKUT, MALANG BOULEVARD, belanja oleh – oleh special malang, makan tengah hari di restaurant tempatan dan bertolak ke SURABAYA. Melawat MAKAM SUNAN AMPEL dan berbelanja di SURABAYA MALL – TUNJUNGAN PLAZA. Dinner dan check in hotel free program.

DAY 4 : SURABAYA – TRANSFER OUT ( B )

Setelah sarapan kita bersiap bertolak menuju airport untuk terbang kembali ke KUALA LUMPUR. Tour selesai